Despre reguli
Ca punct de pornire putem avea urmatoarele reguli pentru completarea de activitati:
- Avocatul are acces deplin la activitatile proprii.
- Avocatul poate opera numai asupra activitatilor proprii
- Avocatul are acces numai la dosarele atribuite lui
- Avocatul nu vizualizeaza aspectele financiare si nici modurile de facturare.
- Nu se pot introduce in urma activitati intr-o perioada “inchisa” (e.g. facturata deja, anterioara contractului, blocata manual cf regulilor de lucru interne samd).
Aceste reguli au fiecare exceptii, care se pot include in functie de situatie.
Pentru utilizatorii cu drepturi depline regulile sunt mai permisive, in limite conforme cu politicile societatii si ale logicii firesti.
Se poate opta pentru un numar minim de ore (distinct pentru fiecare) pe care utilizatorii trebuie sa il introduca in sistem, fie ca sunt ore client, fie ca sunt ”pe Intern”; O astfel de abordare aduce dupa sine si introducerea unor constrangeri, alarme etc. Practic, vorbim despre o optionala norma de ore.
Din punctul de vedere al introducerii de contracte si dosare, modul de lucru din software nu trebuie sa constranga in vreun fel abordarea fluxului de lucru existent deja.
Angajamentele luate in relatia cu clientii se vor introduce ca atare in soft, care trebuie sa se muleze pe realitate si nu invers.
Majoritatea regulilor definite in program vin cu proceduri de tratare a exceptiilor. Acest lucru ofera o mare elasticitate in abordare.
Uzual, incepem lucrul pe un sistem standard sau aproape standard si apoi, in timp, ajustam reguli si exceptii.